+36 70 297 8563 help@officeassistance.hu

Miben is tudok Önnek segíteni, mik azok a feladatok, amiket szívesen elvégzek Ön helyett? Így kevesebb idejét rabolja el az adminisztráció, formázás, levelezés, stb. Munkavégzésem során a következő feladatokban segítettem megbízóimnak.

1) Notesz

Egyéni vállalkozó azzal a problémával keresett meg, hogy nincs ideje azonnal megírni a munkalapokat, illetve többnyire nem olvasható, így elmaradtak a kifizetések. Folyamatos megbízás során digitalizáltuk a folyamatot. Most a vállalkozó felveszi az elvégzett munka részleteit és elküldi a hanganyagot. A felvételek alapján elkészítésre és benyújtásra kerülnek a munkalapok a megbeszélt rendszerességgel. Így biztosítva rendszeres jövedelmet a vállalkozó számára.

2) Adatmenedzsment

Elemzési megbízást kaptam egy kisvállalattól. A megbízó üzleti döntés előtt állt a termékpaletta alakítását illetően. Alkalmi megbízás keretében kialakítottunk egy adatbázist, ami eladási statisztikákat készít a számára, hogy megalapozott döntéseket tudjon hozni. A prezentáció frissíthető, így bármikor rendelkezésre állnak az adatok.

3) Kontrolling

Középvállalati felkérés érkezett nemrég optimalizálási feladatra. A vállalkozásban három csoport dolgozott egy osztályon, akik hasonló tevékenységet végeztek. A fennálló rendszer nem volt költséghatékony, sok volt a túlóra, a kintlévőség, az elvégzetlen munka és vásárlói panasz a késések miatt.

Alkalmi megbízás során sor került a folyamatok, feladatok feltérképezésére, ami alapján átszerveztük a csoportokat. Feladatkör alapján kerültek kialakításra a csoportok a korábbi geográfiai felosztás helyett, így növelve a hatékonyságot. A kintlévőségeket rövid időn belül feldolgozták, a túlórák elmaradtak és végül két dolgozót át tudtak szervezni más munkakörbe a cégen belül.

4) Ügyfél-kapcsolattartás

Kisvállalati felkérést kaptam a külföldi ügyfelekkel folytatott levelezés lefolytatására. Kényes feladat az ügyfél-kapcsolatok kiszervezése. A virtuális asszisztensnek tisztában kell lennie a cég elvárásaival, normáival, céljaival, rendszerével. Ebben az esetben kicsiben kezdtük, kevés ügyféllel. Majd idővel a paletta kibővült, a megbízó kérése alapján. A termékekkel kapcsolatos kérdések gyors és precíz megválaszolása a feladat.

5) Egyéb

Kisvállalat word alapú dokumentumok formázására kért fel. Tipikus időt felemésztő adminisztrációs feladat. A vállalat folyamatos megbízás keretében rendszeresen megküldi a nyers szöveget, ami aztán a megbeszéltek alapján formázásra kerül. Így időt spórol magának az ügyfél, amit hasznosabb feladatokkal is eltölthet.

Remélem, sikerült meggyőznöm Önt is arról, hogy milyen nagyban növelheti egy virtuális asszisztens a cége hatékonyságát.

Az sem mellékes tényező, hogy a megbízás akár alkalmi is lehet, tehát Önnek egyszeri kifizetést jelent, ez kevésbé terheli meg a vállalkozása pénzügyeit, mint egy állandó alkalmazott. Folyamatos megbízás esetén pedig semmi más költsége nincs, mint a közösen kialakított megbízási díj rendszeres kifizetése. Nem szükséges eszközöket beszereznie, járulékot fizetnie, vagy épp irodai eszközöket biztosítania, hiszen a virtuális asszisztens a saját eszközein, önállóan dolgozik! Ugye, érdemes?!  Várom hívását!

Virtuális asszisztens

+36 70 297 8673

help@officeassistance.hu