Bízza rám az Önt elárasztó adatrengeteget!

Mit nyújtok Önnek ügyviteli támogatás, tanácsadás formájában?

Vállalkozóként egyszerű és kényelmes megoldásokat kínálok az adminisztrációs problémák kezelésére.

Számomra fontos a szervezettség, rendszerben való gondolkodás és az egyszerű, könnyen kezelhető, tanulható megoldások keresése.

Mindezt akár angol nyelven is!

Office Irodai Csomag

Ismerkedő 15.900 Ft / 4 óra
Lendület 37.900 / 10 óra

Egyszerűsíteni, gyorsítani az irodai folyamatokat!

Ez az alapvető célom, hiszen nem minden vállalkozás engedheti meg magának a legújabb adatkezelési programokat, vagy vállalatirányítási rendszereket.
Számukra az MS Office rendszer tökéletesen használható, hatékonyan támogatja az üzleti folyamatokat.

Vagyis inkább csak lehetne, de továbbra is sokaktól hallom, hogy nem értenek az Excel, Word és Power Point programokhoz. A csomag többi részét, mint például Visio, Project, Publisher, Access nem is említik.

Az Office Irodai Csomaggal nekik szeretnék segíteni.

Formázatlan adathalmazból konkrét célokat is megvalósítok. Legyen szó függvényekkel, makrókkal tarkított kimutatásról, grafikonokról, konferenciák anyagának elkészítéséről vagy egy egyszerű esetfeltáró prezentációról.

  • Dokumentum kezelés, írás, jegyzőkönyv – Word
  • Előadás, szerkesztés, konferencia anyagok – Power Point
  • Táblázatkezelés, elemzés, mérhetőség – Excel
  • Folyamatábrázolás, fejlődés, projekt – Visio
  • Jegyzetelés, rendszerezés, kutatás – OneNote
  • Adatbázis kezelés, lekérdezések – Access
  • Belső kommunikáció, levelezés, minták – Publisher, Outlook

Bővített Office Irodai Csomag

Kérjen árajánlatot!

Folyamatoptimalizálás, én kifejezettem a pénzügyi, számviteli, adatkezelési, adminisztrációs folyamatok tervezésében tudok segíteni. Átnézem az adminisztrációt, a jelenleg használt programokat, a dokumentumkezelést. A célokat figyelembe véve átdolgozom az adatkezelést, hogy gyorsabb legyen. Kevesebb időráfordítás, több hozzáadott érték. Költséghatékony, átláthatóbb működés.

Tematika:
• Folyamatkiválasztás
• Folyamatábrázolás
• Kockázatelemzés
• Kontroll
• Bevezetés
• Változáskezelés
• Képzés
• Dokumentálás
• Mérhetőség
• Ellenőrzés

A programban való részvétel több hónapos elkötelezettséget jelent, amely szükséges a megfelelő mélységű és minőségű munka elvégzéséhez.

A ráfordított időt szeretnénk minél hatékonyabban kihasználni, így a kapcsolódó anyagok, feladatok megosztása, valamint a konzultáció, kiértékelés, képzés részben online történik.

Miért fontos a vállalkozás bevonása a feladatok elvégzésébe?

A célom, egy hosszútávon használható eszköztár átadása tanácsadással ötvözve, amit a vállalat a későbbiekben is tud alkalmazni. Mérje fel a jelenlegi munkafolyamatok állapotát és döntsön a programban való részvétel hasznossága felől!

óra szabad kapacitás jelenleg

Kérjen ajánlatot!

Segítségre van szüksége az irodai folyamatok ellátásában?

Esetleg szeretne költséghatékonyabb adminisztrációt?

Foglaljon le néhány óra ügyviteli támogatást nálam!

Díjazás

4000 Ft / óra

vagy
egységár feladattól, megbízástól függően

Csomagárak:

Ismerkedő 15.900 Ft / 4 óra

Lendület 37.900 Ft / 10 óra

– Javaslattól függően a megbízás lehet alkalmi, ami az adott adminisztrációs probléma egyszeri megoldására irányul. Olyan rendszer kialakítása a cél, amit Ön is könnyen tud használni a vállalkozásában.

– Valamint, lehet a megbízás folyamatos, ami a kialakított rendszer fenntartására és a megbeszélt feladatok ellátására irányul. A költséghatékonyság fontos egy vállalkozás életében, így a javaslatomat a megbeszélt pénzügyi keretnek megfelelően teszem meg, akár több lehetőséget is felvázolva.

Ön döntheti el, mire is van szüksége!

 

Hogyan fogunk együtt dolgozni?

Kapcsolatfelvétel

A megbízó számára kényelmes csatornán megbeszéljük a részleteket. Ez lehet skype, telefon, messanger, whats app, email, stb., a cél, hogy felmérjük az ajánlattételhez szükséges információkat. Érdemes felkészülni a beszélgetésre a következő témákban: a vállalkozás célja, a kiszervezendő feladatok, azok komplexitása, jellege, elvárt eredmények, irányár, rendelkezésre álló keret, határidők, egyéb a megbízó számára fontos részletek.

Ajánlattétel

A felmérés után rövid időn belül (pár nap) megtörténik az ajánlattétel. Így a megbízónak lehetősége van a feltételeken változtatni, az ajánlatot elfogadni.

Szerződés

Az ajánlat elfogadás után megtörténik a szerződéskötés.

Együttműködés

A szerződés formális aláírása után következhet az együttműködés. Ennek formája, gyakorisága szintén a megbeszélteken alapszik.

Dolgozzunk együtt!

7 + 1 =

Ügyviteli támogatás, tanácsadás

help@officeassistance.hu

+36 70 297 8563

Minden jog fenntartva! – 2018 | OFFICEASSISTANCE.HU Ügyviteli támogatás, tanácsadás | Impresszum | Adatvédelem | Cookie | Webdesign: Ildeesigner