+36 70 297 8563 help@officeassistance.hu
Vízió és küldetés. A hatékony szervezetért!

Vízió és küldetés. A hatékony szervezetért!

Miért fontos egy vállalat számára, hogy legyen küldetése, víziója. Egyik megbízásom kapcsán elkezdtem jobban beleásni magam a témába. Tudjuk egyáltalán, hogy mindez mit jelent? Hogyan alakítsuk ki, mit kell tartalmaznia, mitől lesz jó. Kutattam kicsit, hogy szélesebb képet kapjak. Próbáltam jó és kevésbé jó példákat találni. Nézzük mire jutottam.

(tovább…)

Tervezz az időddel “Superhuman”!

Tervezz az időddel “Superhuman”!

Az alkalmazotti lét első éveiben asztali számítógépnél dolgoztunk. Hosszú évekig. Később kaptunk céges telefont, amit tényleg csak telefonálásra tudtunk használni. Laptop-ról ekkor még csak álmodoztunk. Aztán eljött a laptop-ok, tablet-ek időszaka, és végül az okostelefon. Mozgó iroda és “home office”. Az elmúlt héten a “Superhuman” fogalmáról tartottam előadást egy kisebb vezetői csoportnak, és arról, hogy a kommunikációs eszközök fejlődése vajon befolyásolja-e a vezetők munkavállalók felé támasztott elvárásait. Esetleg mi magunk gondoljuk, hogy változtak az elvárások.  (tovább…)

Marketing stratégával dolgoztam

Marketing stratégával dolgoztam

Máté Brigi marketing stratégával beszélgettem. Találkozónk ideje alatt sok minden szóba került: Elmondtam most mivel foglalkozom, mi a történetem, ő hol kezdte és meddig jutott a vállalkozásában. Adott pár szövegírási tippet, valamint elmesélte, hogy online tanfolyamot fog indítani a témakörben. Szóba került még az is, hogy ki milyen ifjúsági regényt olvas éppen és mellesleg megemlítette, hogy megnézte a honlapomat és véleményezné, ha érdekel. Reeendben – mondtam visszafogottam, – hallgatlak. (tovább…)

Folyamat feltárás, hogyan legyen a vállalkozás hatékonyabb

Folyamat feltárás, hogyan legyen a vállalkozás hatékonyabb

Egyik ügyfelemmel a folyamat feltárásról beszélgettünk. Mit értesz ez alatt – kérdezte, és miért hasznos a vállalkozásom számára. Mennyi időd van – kérdeztem én, napokig tudnék róla beszélni. Kezdjük az elején. Válassz ki egy folyamatot a vállalkozási menetben és kezdjük el felrajzolni, feltérképezni. Mi a célja, elvárt eredménye, a feladatok sora, amíg eljutsz a végére, kik vesznek részt benne. Készítsünk diagramot, ábrázoljuk a folyamatot. Kész? Akkor most kezdjük el elemezni. (tovább…)

A kapcsolatépítésről – miért fontos értéket cserélni!

A kapcsolatépítésről – miért fontos értéket cserélni!

A kapcsolatépítés merült fel egyik beszélgetésem során a héten. Ki, hogyan dolgozik a saját területén. Pár mondat után kiderült, hogy ő MLM rendszerben köt üzletet. Persze előjöttek a korábbi ismereteim, előítéleteim az MLM-el kapcsolatban, aztán, amikor arról kezdtünk beszélni, hogy én hogyan találok ügyfeleket, elgondolkodtam.  (tovább…)

Virtuális együttműködés – lássuk hogyan!

Virtuális együttműködés – lássuk hogyan!

A virtuális asszisztenciával kapcsolatban az első kérdés, ami felmerül, általában az együttműködéssel kapcsolatos. Hogyan lehet virtuálisan kapcsolatot fenntartani, elérhetőek-e a szükséges adatok és egyáltalán hogyan fog ez működni? Ilyen és hasonló kérdésekkel szembesülök. Nyugati országokban a virtuális asszisztenciának már múltja van, számos weboldalon találunk asszisztenseket. Nálunk inkább kialakulóban van a virtuális együttműködés. Nézzük milyen lehetőségek állnak rendelkezésünkre. (tovább…)

Power Point – Újítsuk meg a prezentációs anyagokat!

Power Point – Újítsuk meg a prezentációs anyagokat!

Lehetőségem nyílt a minap, hogy részt vegyek egy előadás sorozaton a power point használatával kapcsolatban. Közel tíz éve használom a programot prezentáció készítésére a munkám kapcsán, a korábbi iskolás éveket nem is számolom. Részt vettem továbbképzéseken, számos megbeszélésen, tanultam kollégáktól a prezentáció készítés rejtelmeit. Így kétkedve néztem a kollégára, aki felhívta figyelmemet az előadás sorozatra, mondván – menj el, hallgasd végig, hidd el érdemes! Kíváncsian vártam mi újat tud nyújtani.

(tovább…)

Virtuális asszisztens – a Wikipédián

Virtuális asszisztens – a Wikipédián

A virtuális asszisztens (általánosan rövidítve VA, gyakran virtuális irodai asszisztens) egy gyűjtőfogalom, amit azokra a magasan képzett szakemberekre használunk, akik virtuálisan, a távolból (otthonról, úgynevezett „home office”-ból), segítenek vállalkozásoknak, támogatják azok működését. A virtuális asszisztensek szakosodhatnak képzettségüknek, tapasztalatuknak, érdeklődési körüknek megfelelően. Hazánkban virtuális asszisztens néven futnak azok a vállalkozások, akik virtuális adminisztrációs asszisztencia szolgáltatásokat látnak el.

(tovább…)