+36 70 297 8563 help@officeassistance.hu

Máté Brigi marketing stratégával beszélgettem. Találkozónk ideje alatt sok minden szóba került: Elmondtam most mivel foglalkozom, mi a történetem, ő hol kezdte és meddig jutott a vállalkozásában. Adott pár szövegírási tippet, valamint elmesélte, hogy online tanfolyamot fog indítani a témakörben. Szóba került még az is, hogy ki milyen ifjúsági regényt olvas éppen és mellesleg megemlítette, hogy megnézte a honlapomat és véleményezné, ha érdekel. Reeendben – mondtam visszafogottam, – hallgatlak.
Tetszik – mondta, de a szolgáltatásokon kellene kicsit dolgozni. Részletesen elmagyarázta, hogy hol tudok javítani, illetve többet adni, és olyan lehetőségekre hívta fel a figyelmem, ami nekem eszembe sem jutott. Megfogadtam a tanácsát és erre jutottam. Íme, az új szolgáltatási palettám.

Office Irodai Csomag

Egyszerűsíteni, gyorsítani az irodai folyamatokat. Ez az alapvető célom, hiszen nem minden vállalkozás engedheti meg magának a legújabb adatkezelési programokat, vagy vállalatirányítási rendszereket. Számukra az MS Office rendszer tökéletesen használható, hatékonyan támogatja az üzleti folyamatokat. Vagyis inkább csak lehetne, de továbbra is sokaktól hallom, hogy nem értenek az Excel, Word és Power Point programokhoz. A csomag többi részét, mint például Visio, Project, Publisher, Access nem is említik. Az Office Irodai Csomaggal nekik szeretnék segíteni. Átnézem az adminisztrációt, a jelenleg használt programokat, a dokumentumkezelést. A célokat figyelembe véve átdolgozom az adatkezelést, hogy gyorsabb legyen. Kevesebb időráfordítás, több hozzáadott érték. Formázatlan adathalmazból konkrét célokat is megvalósítok. Legyen szó függvényekkel, makrókkal tarkított kimutatásról, grafikonokról, konferenciák anyagának elkészítéséről vagy egy egyszerű esetfeltáró prezentációról.

Folyamatoptimalizáló Program

Nehéz összefoglalni röviden, hogy miről szól a folyamatoptimalizálás. Egy blogbejegyzés erejéig már megpróbáltam korábban. Én kifejezettem a pénzügyi, számviteli, adatkezelési, adminisztrációs folyamatok tervezésében tudok segíteni, de nézzük hogyan:
Képzeljünk el egy több fejezetből álló könyvet, aminek a témája a folyamatoptimalizálás. Minden fejezet egyre közelebb visz a célunkhoz. Költséghatékony, átláthatóbb működés. A csomag részeként a vállalkozások megkapják a könyvet. Fejezetenként. Minden részhez feladatok társulnak. Ezeknek az elvégzése a vállalkozó feladata. Én kijavítom, fejlesztem, véglegesítem. A részek egymásra épülnek. Így haladunk fejezetről fejezetre, míg végül elkészül a végtermék. Miért fontos, hogy a vállalkozó végezze el a munkafeladatokat? A célom, egy hosszútávon használható eszköztár átadása tanácsadással ötvözve, amit a vállalat a későbbiekben is tud alkalmazni.

People Management Program

A módszer ugyanaz. Az eszköztár fokozatos átadása képzéssel és tanácsadással. A téma más. A vállalat HR stratégiájának fejlesztése. A teljesség igénye nélkül, kiválasztás, juttatási csomag, teljesítményértékelés, vezetőképzés, tréning terv, fejlesztés, ösztönző rendszer, belső kommunikáció, érdekképviselet.

Így jó lesz, mondta Brigi, most keressünk egy vállalatot, aki részt vesz a bevezetésben, és vezess róla naplóbejegyzéseket!
Honnan tudják a vállalkozók, hogy szükségük van a képzésre? – kérdezte egyik kollégám nemrég. Egyszerű. Készítettem egy online tesztet, ami segít eldönteni. Döntsön Ön is!